dml2703 18 ay aşısı yaptırdık dün kızıma ve bugün sol bacağında asi olan yerde kızarıklık ve şişme olmuş aranızda bunu yaşayan var mi ?
Zeliff dml2703 benim kızımın koluna yapmışlardı ertesi gün dediğiniz gibi şişlik ve kızarıklık olmuştu. Bir iki güne geçiyor merak etmeyin☺️
Hndealnathn Oğlumda yaşamadım.kizima yaptırmadım geçen hafta aşısı vardı ve gripti aşıyı bu p.tesi günü için demişlerdi aşılar gelmemiş önümüzdeki p.tesi ye atıldı.bakalim inşallah bişey olmaz