Benimdunyamm Bebeğim 2 aylık kabız 2 gün önce lavman yaptık yaptı bir daha yapmadi sürekli lavman yapmak da istemiyorum dün poposuna biraz zeytinyağ sıktım yine yapmadı napmaliyim önerisi olan anne sütü ve günde 1 2 kere mama veriyorum
Ahmedhll Benimdunyamm annesi doktora git.uyarana alıştırma bebeginj gerekirse mamasını değiştirsinler.zeytinyagini poposuna sıkma. Ilık duş aldır karnına ay lav yu masajı yap bir de İnternete kabızlık masajı var ayakları karna doğru ityiriyosun hafif hafif .zeytinyağınj mamasina koy ama hakiki zeytinyağı olsun
Ahmedhll Benimdunyamm ayrıca kabız demek için bir hafta yapmaması ve keçi boku gibi sert yapması gerekir
Benimdunyamm Sena_aksacc 5 6 gün yapmadı ve ağlıyordu ikiniyordu sürekli gaz çıkıyor ama aşırı kötü kokuyordu doktora götürdüm lavman verdi yaptım baya kaka yaptı sonra tekrar kendi yapmadı
Benimdunyamm Ahmedhll götürdüm canım lavmani doktor verdi yap dedi yaptım kakasını o an yaptı bekle bak dedi kendi sonra yapacak mı yapmazsa 3 gün sonra tekrar yap dedi ama ben yapmak istemiyorum o masajları falan hep yapıyorum saat yönünde masaj ayaklarını bisiklet gibi falan ama gaz çıkarıyor kaka yapmıyor
Ahmedhll Benimdunyamm hiç emiyo mu hep mama mi yoksa meme+mama mi gidiyor. Tamam o zaman bir tane daha yapın olmadi doktora danışarak mamayi değiştirin
Ahmedhll Benimdunyamm o zaman bu normal canım benim bebeğim de haftada bir 4 günde bir yapiyodu sana tavsiyelerim Yeşil yapraklı sebzeler tüket bol su iç. Balkabagı hasla ye hem süt yapar hem tuvalette yardımcı olur.fibroime veya entorogermina probiyotik kullan .bardaktaki boşaltım için yeterli faydalı bakteri olmadığı içinde bebisler tuvalet yapmakta zorlanır.ya da anne sütünü barsak hızlı emdiği için kaka olmazmış.bir de sağlık ocağının verdiği d3 u kullanmayın
Ronron Benimdunyamm benimde bebeğim 2 aylık sadece anne sütü veriyorum 8 gğn yapmadı kakasını bende doktora götürdüm lavman verdi sonra yapmasa 3 günde bir fitil ver dedi yapmadı verdim ama dediniz gbi bende alıştırmak istemiyorum fitile ama doktorum sadece anne sütü alam bebeklerin çoğunda görünüyo bu durumlar dedi
Ahmedhll Benimdunyamm bebeğin içecek 5 veya 6 damla. Sen de eger gaz yapmıyorsa kefir tüket ya da yoğurtla kimyon ye mandalina elma ye.abur cubur ve şekere yüklenme.