Herkese hayırlı sabahlar kızlar
Dün bebegim 3 aylık oldu rota aşısı vardı. Her şey çok normaldi aslında. Akşama doğru huzursuzlandı. Gece 12.30 gibi uyudu Nebe suresini açar dinletirim hep uyurken onla uyur.
Çok huzursuz diye anne yanından ortamıza aldık onu braz yukarda yatırırız biz aşağı doğru yatarız hani elimiz kolumuz üstüne gelmesn dye yani deyme ihtimalimiz de yok öyle söyleym. Gece 1 bucuk gibi sanki nasıl desem bi yerden düşmüş gibi canı yanmışçasına çığlık çığlığa ağlayarak uyandı. Tam suscak gibi oldu gene çığlık atarak ağlamaya devam etti. Zaten yataktan sıçradık. Dua da hala açıkmış yani bişeyden mi korktu acaba dedim sesten mi korktu noldu anlamadım. Başına böyle bişey gelen var mı?
Aşırı ama aşırı korktuk