Tweetyy ah pardon ben yanlış anlamışım.
2 çay bardağı tam buğday unu
2 çay bardağı pirinç unu
(yarım çay bardağı irmik
(çeyrek) çay bardağı süt
2 çorba kaşığı pekmez
125 gr tereyağı (oda sıcaklığında)
Tereyağı ve diğer malzemeleri karıştırarak yumuşak bir hamur elde ederiz.
Başparmak kalınlığında rulo yaptığımız hamuru göz kararı dilimleyip tepsiye dizeriz.
Üzerine çatalla basıp şekil vererek 170 derece fırında üzeri pembeleşene kadar yaklaşık 10 -12 dakika pişiririz.. Bunu bana arkadaşım attı gayet güzel olmuş onunki denemedim ben şuan hipp markası bisküvi kullanıyorum. İsterseniz deneyin arkadaşım baya yaptı bu tarifle