Adawwwa benimki 6 aylıkken yürüteçte koşmaya başladı. Yeğenim ise 7 aylıktı koyduğumuzda öyle kaldı ayaklarını yere bile sürmüyordu. Simdi benimki 9 aylık yürüme tutunarak kalkma meraklısı, yeğenim ise komando gibi emekliyor 😂 galiba bazı bebekler emeklemek istediği icin yürüteçe adapte olamıyor