Bebeğim 32 haftalıktı fakat 1 kilo 27 haftayla uyumlu doğdu gelişim geriliğinden dolayı. Şuan doğalı 7 ay 16 gün oldu. Acaba ek gıdaya ne zaman geçmek gerekir? Sadece mamayla besleniyor şuan. Düzeltilmiş yaşına göre mi hareket etmek lazım. Benzer durum yaşayan var mı?