1.ayını doldurduğunda vermiştim başlarda meme reddini engellemesi için. 1 hafta kadar çok istemedi ama sonradan tuttuk. Uykudan uykuya veririm ben emziğimiz yatağımızda durur hep. Bizde emziği es kaza görür alırsa gözleri mayışır hemen. Uykudayken sırf emziği düştüğü için uyanması olmuyor zaten saat başı uyku geçişlerini kendi yapamıyor hatta şanslıysam emziği verdiğimde geri uyur. Benim için tam kurtarıcı zararını görmedim bıraktırırken zorlanırız heralde.