bktsct bazı kişilerde ayak büyümesi olabiliyor benim ablamın öyle oldu 37 giyerlen 38 oldu 2 doğum yaptı şu anda 39 oldu ayak numarası benim öyle bir problem olmadı ama ayaklar rahata alıştığın için ayakkabının içinde rahatsız olmaya başlıyo zamanla geçer meraklanma