Aranızda hiç başvuran var mı? Başıma bir olay geldi ve mahkemeye başvurmak istiyorum ama süreç hakkında hiçbir bilgim yok olaydan kısaca bahsedeyim TV ünitesi sattım ürünü tek parça halinde yolladım gövdeye yapışık raflar yani. Karşı tarafa sadece raflar gitmiş gövde kayıp. Aras kargo da araştırma başlattı güya ama umudumuz yok diyor kadının parası bende benim ürünüm kayıp iki tarafta mağdur bizim yapabileceğimiz bir şey yok deyip duruyorlar. Elimde kargoyu nasıl paketlediğimin fotoğrafı yok ama anlattım üzerindeki kartonlarda ne yazdığına kadar. Nasıl başvuracağım bilen eden varsa çok sevinirim…