_Princesmom_ 2 ay 12 günlük oğlum 2 gündür yeşil kaka yapıyor kına yeşili gibi sebebi ne bilen var mı ??
BenMathilda _Princesmom_ acik yesilde sorun yok ama yeni dogdugundaki gibi kina yesili koyukivamli ise normal degil diye biliyorum doktora danışmalısınız
_Princesmom_ Arzu93 hayır aksine sık yapmıyor günde 2 veya 3 kez yapıyor bide sütüm yeterli olmadığı için bebeğimin kilosu artmamış 4 gündür meme+mama olarak gidiyoruz doktor söyledi acaba ondan olabilir mi
_Princesmom_ Ertgrlunannesi aslında doyduğuna Emin’im hatta bazen çok fazla içiyor sonrasında kusuyor fazlasını
BenMathilda _Princesmom_ açık yesil de ac kalmadan dolayi falan olmaz, onsutu fazla aliyorsa veya bagirsak hareketleri cok hizlandiysa, ya da usuttuyse olabiliyor. o sebeple açık yesil cok da muhim degil 😊