Tgk_tk _mmom ben kullanıyorum zaten donmamış halide altında bi tortu var onun çalkalayıp veriyorum ben bi sorun olmuyor
mysa2 _mmom canım üzerinde 1 ay kıllanın yazıyordu ona göre dikkat edin ben 1 hafta kullanıp atmıştım
nnbbcc Bende kullandım çalkalayın öyle kullanın birde her kullanmadan bir süre sonra yaşına göre ya diş fırçalayın yada ağzını calkalayin dişleri curttugune ve kararttigini söylemişti benim doktorum
mysa2 _mmom aslında bana ishal için vermişti doktor ama gaz için bilmiyorum başka içerikli olabilir mi şimdi bilemedim 😀
_mmom mysa2 bize de ishal için verdiler de gaza da iyi geliyormuş sevindim 😂 ishali geçirdi mi? 3 gündür geçmiyor da
mysa2 _mmom valla 2 günde kesmişti canım ben yine 5 güne tamamladım sonra daha ishal olmaz 1 aymış kullanımıda diye attım ama gerçekten pahalı ya geçen sene 100 tl almıştım bende
_mmom mysa2 ben atmayacağım ya gazlanıyordu zaten iyi oldu 1 ay kullanayım 😂 buzdolabına koymadınız değil mi?
mysa2 _mmom yok canım koymadım ben 🙂 üzerinde yazıyordu kutunun ya 1 ay kesin ama kullanım süresi hatta 1 ayda bitmez bu ilaç o kadar pahalı bari birkaç ay kullanım süresi olsaydı felan diye söylenmiştim 😀😀
mysa2 Mervealparslan23 bilmiyorum ki valla canım geçenler de oğlum yine ishal oldu 3 yaşında 1 hafta bişeyler yaptım geçmedi en son normal sade kefir içirdim kesti o hastaneye götürmedim ateş kusma vs başka belirtiler olmayınca