Minikpokatall kızımı 5 aylıkken koymaya başladım yaşını geçmişti biraktirdigimda 20 ayına 3 gün kala 19 ay 27 günlükken yürüdü bence bunda yürütecinde payı var çünkü çok koyuyodum ben kızımı ve evde iş yapıyorum temizlik yemek yapıyorum yürüteci seviyo onda duruyo diye uzunca bi süre onda durur evin içinde gezerdi ilk çocuğum olduğu için yanımda da kimsem olmadığı için bu hatayı yaptım. Şu an 1 yaşını 2 ay geçti 1 tanede oğlum var sadece 3 defa denemek amaclı koydum onda da ilk ikisinde korktu zaten 3.cüde tepki göstermedi ama harekette ettirmedi kızımda sağolsun rahat bırakmadı kardeşini ittirdi evin içinde bende düşürür falan diye korktum tekrar kaldırdım ve oğlum çok şükür 11 ay 27 günlükken yürüdü hiç yürütece koyma gereği duymadım bence bebekler yürütecin kolaylığına alışınca geç yürüyorlar benim kendi şahsi fikrim bu herkesin düşüncesi farklı