Merhaba anneler 7 aylik bebegim uyandiktan sonra agliyor üc gündpr böyle günde bir defa yapiyor
Ac mi yoksa agrisimi var ben anlayamadim
Disi de birtürlü cikamadi
Neyden olabilir
Yasanlae varmi
Ne yapsam susmuyor da
Yani susturmaya calismiyorum kendisi susman istediginde susar duye düsünüyorum