Kızlar Kıl tekniği yaptırdım tutmadı 1 ayda aktı gitti dün gittim diyo ki 3.rütuşu da yaparım bende diyorum ki 2 de tutmadı 3. Hiç sanmam çünkü en ufak bi çizgi bile kalmadı diyo senin cildin yağlı ee bunu başta da söyledi tutmaz deseydi . Ben net bi Kaş istiyorum dedim o zaman pudralama yapalım diyor o iyi mi bilen varmı ? Birde Kaş vitamin botox varmış onu yaptır diyo