Minikbirkalp Günaydın kızlar eşim dün bu damlayı almış ama eczacı nasıl kullanıldığını söylememiş eşimin de dalgınlığına gelmiş sormamış 4 aylık bebeğim günde kaç kez kaç damla kullanılıyor bilen varmı acaba
Durununannesiiiiiiii Minikbirkalp günde 3 kez 10 damla veriyorum 15 damlada daha kötü olmuştu 10 iyi geldi
Rena Minikbirkalp günde 3 kez 12 damla vermemi soyledi doktor sakınlestirdi bizim kızı bıraz ondan önce espumizan kullanıyodum cokda fayda etmedı buna gectik
Minikbirkalp Rena bizde normale göre sanki daha sakiniz bende relactaz kullanıyordum başlarda iyiydi ama şu sıralar o da etki etmedi degistirdik
Kuzeysmomy Minikbirkalp 34 günlük bebeğim için günde 4 kez 15 er damla kullanmamı istedi doktorum bu şekilde kullanıyorum
Iremvrgn-11 Norveckizi Ayaklarının altında beyne giden damarlar varmış. Ayaklarının altını ve karnını saat yönüne doğru avuç içinizle masaj yapın. Dizlerini karnına doğru bastırın ileri geri. Ben gazını öyle çıkarıyordum. Gazı olduğu için durmuyordur 😒
duyguallibayer Minikbirkalp bize doktor gunde 4 kez 15 damla verdi kasiga damlatip iciriyordum 15 danlayi damlatana kadar durmadigi icin :)
Minikbirkalp duyguallibayer her seferinde mi 15 damla yoksa bir gün içerisinde mi 15 damla veriliyor ben beş damla veriyorum günde 3 kere toplam 15 damla oluyor bir seferde mi 15 damla veriliyor
Bkalcik Minikbirkalp doktorumuz bize biogaiadq vermisti biogaia akşamları 5 damla sam simplex i 6 saatte bir 10 a r damla toplamda 40 damla kullanıyordum 4 aylıkken
Hasretergun Minikbirkalp 2 aylik bebeğim için doktorumuz günde 5 6 defa 10 damla kullanabilecegimi soyledi biz öyle yapıyoruz:)