Kizlar merhaba. 1 hafta önce adetim bitti. Ama dün çok açık pembe kan geldi. Bugün de iç çamaşırım kahverengi leke olmuş. Korkudan dünden beri 2 kere test yaptım, negatif. Neden olmuş olabilir. Sinirim bozuldu görünce. Doktora gidicem ama bebekle de ha diyince gidilmiyor.