Kızlar 21 aylik kizim fisir fisir oluyo vucudu bu sene sineklerde hep kizimi isirdi bende alerji doktorundan randevu aldim bugune profesore 45 dakkalik uzaklikta hastane.4 gun oncede hasta oldu ķizim iğne basladik oksuruk burun akintisi.Igne ilaclar kan degerlerini etkiliyo diye biliyorum antibiyotik kullanirkende alerji testi yapilmiyo diye biliyorum.Erteleyimmi raneevuyu gotureyimmi kararsiz kaldim.