Deletedmom_7 Kızlar bişi sorucam safra kesem yok alındı yazın ama şuan diyetteyim bitki çayları ve detoks suları içebilirmiyim acaba internette bişi de bulamadım doktor devlette
GezginPaNDa Deletedmom_7 ben her şeyi yiyip içiyorum. Bitki çayı kola vs sorun olmuyor. 1 bardak için başlangıçta baktınız sorun olmuyor ilerleyen günlerde 2 bardağa çıkarsınız
Medine_28 İçebilirsiniz rahatlıkca bende 2 sene oldu ameliyat olalı sadece yağlı kızartma türküleri baharat tüketme dedi doktorum 🤭
Deletedmom_7 Medine_28 çok teşekkür ederim bana herşeyi yasaklamıştı ameliyat öncesi ama bunu hiç hatırlamıyordum
Deletedmom_7 GezginPaNDa çok teşekkür ederim evet bende içiyorum sorun olmuyor ama reflü var bi yandan bende
Deletedmom_7 Laden benim de oldu baya 5-6 ay gibi bir süre demekki bir şey olmuyor rahat rahat içebiliriz🙂
Laden Deletedmom_7 benim 8-9 yıl oldu ameliyat olalı. Hiç dikkat etmedim yediğime içtiğime bir sorun olmamıştı. En fazla gaz yapıyor☺️
Laden Deletedmom_7 benide öyle. Geçen gün yerlerde süründüm gaz sancısından. Ölüyorum sandım. Çok dikkat etmek gerekiyor. Özellikle ayaklardan üşütmemek lazım