Momylion göbek bağı düştüğünde kanama olmuştu uzun bi süre geçmedi çocuk doktorumuz hematolojiye yönlendirdi. Tahlil yapıldı kandaki faktör değerleri düşük çıktı k vitamini eksikliğinden olur dediler yeniden k vitamini iğnesi yapıldı. Değerleri normale dönmüştü ama şimdi bi ameliyat olması gerekiyo onun için kan tahlili yaptırdık. Kan değerleri çok düşük çıktı ve kanın pıhtılaşma süresi çok uzun çıktı. Hematoloji onay vermeden operasyon geçiremez dedi cerrah. Geçen hafta kan verdik sonucunda bu hastalığın teşhisi konuldu. 😓