Kızlar merhaba bugun oglum 3 aylık oldu fakat 3 gündür huysuz 🥺ve kilo kaybı yaşadı kıyafetlerinden fark edıyorum dünden beri sadece 90 ml süt içmiş göğsümü emmiyor sürekli kucak istiyorum . Kendi sütümü vermek istiyorum lakin süt içmesini saglarken sanki sırtına dikenler batıyormuş gibi cok rahatsız oluyor . Doktora götürdük hiç birşeyı yok dedi ama kilo kaybı beni cok üzdü ve endişeleniyorum sağlığı için . Boyle olayla karşılastınızmı lütfen bilgilendirin beni