Merhaba anneler,
Gercekten ne yapacagimi bilmez haldeyim. Konuyla ilgili tecrubesi olan yalvaririm bir akil versin bir haftadir aglamaktan helak oldum artik delirmek uzereyim. Kizim 2,5 aylik yaklasik 10 gundur ne sagdigim sutu iciyor ne mama icirebiliyorum. (Dogdugundan beri meme reddi var emmiyor)Gaz var diye sab simplex ve biogaia kullaniyoruz zaten 1 aydir ama hic fayda gormedim. Biberonu verdigim anda karnindan gurul gurul sesler geliyor aci ceker gibi kivranmaya basliyor ve agliyor. Ac olduguna eminim biberona saldiriyor ama icemiyor. Bu goruntuyu gormekten acken aci cektigini izlemekten artik psikolojim bozuldu. 3 gun once kakasinda mukus basladi. Doktora goturdum mukus var diye direkt alerji diyemem hafif bi diyet yap dedi bi de evolvia rp1 mama ile takviye yap dedi. Ben sagdigim sutleri buzluga atip sadece mama icirmeyi denedim rahatlayana kadar ama mamayi da icmiyor. Kilo almiyor gelisimi yavasladi surekli ac agliyor. Ben ne yapicam? Cok caresizim lutfen biri bisey desin…..