Alpingoo ya cok sinir oluyorum bu duruma. Dikkatini cektigi icin normal. Ben evde televizyon acmiyorum, aksam esim actiginda dirakt kafa oraya cevriliyor. Baktirmiyorum farkli odaya geciyoruz falan. Gittigim yerlerde de Rica ediyorum yakinimsa kapatir misin falan diye . Gecen gun kayinvalidem de oturuyoruz fark etmedim babamin kucaginda izliyordu, bir de demezler mi ne guzel televizyona da bakiyor ogrenmis artik izlemeyi diye 😀 kapattirdim hemen:)