Busra_27_34_ egzema olabilir. Kızımın kulak arkasında vardı doktor kortizonlu krem verdi geçti. Yanağında da benekler oldu sağlık ocağı düşük dozlu krem verdi o da iyi oldu. Evet cildi kuru kalmış olabilir ama yağla geçmesi yada kremle sönmesi gerekirdi. İkinci bi görüş alın. Size kızıma kullandığım kremi söylerdim ama belki sizin bebeğinize yaramaz zarar verir o yüzden söylemek istemiyorum.