Mirsim Paranız yattimi hesaba bu ay zamlı yatacak denildi ne kadar yattı?PTT şubesini aradım geçen ay aldığım 450 yatmış jirmaldebbu ay 850 olacaktı kontrol eden varmı ?
Mirancinarmom Mirsim bana mesaj geldi paraniz yatti diye ama pttyi arayınca hesabinizda para yok herhangi bir ödeme yapilmamis dedi bi kac gun sonra tekrar sorgulatin dedi size de ilk yattigi zaman aynisi oldu mu yani sistemde gozukmeme gibi
Minipekka MeteYmen_Annesi Genel olarak İhtiyacı olmayanlara yatıyor maalesef. Örneğin 2 arkadaşım var birinin durumu gerçekten iyi değil tek asgari ücretle geçiniyor. Diğerinin eşi polis kendisi öğretmen onlarda basvurmuş ve kabul olmuş.. Böylede adaletli sistemm🙃
Mirancinarmom Ebrk e devlete arama bölümüne sosyal yardım başvuru yazip ilk yazani tiklayin aşamaları takip edin
MeteYmen_Annesi Minipekka bize çıkmaz o zaman eşim askeri personel gerek te yok zaten isteyen ler assın ihtiyacı olanlar