bglm yaaaa kesinlikle öyle o gün acile gittik tahlillerdi muayeneydi serumdu vs. 1 bucuga yakın para gitti ama hala daha geçmedi yatış yapılsa daha mı iyi olurdu acaba hala daha kötü ne bileyim bugün ishalde küçük çişini de yapmadı hiç hemde 🙄 ama huysuzlugu bı tık daha az ama sürekli de yatıyor kalkınca ağrısı artıyor sanki bizimki de öyleydi ya aslaaa yerinde duramayan bı çocuk yani