Hiç birseyı yoktu gece eahat yatsın dıye burnunu serum fizyolojık ıle actım bır saat gecmeden cocuk tıkandı ve oksurmeye basladı oksrugu ara ara gelıyor ama baya tıkalı uykusuzluktan maf oldu kıyamıyorum uyandırıp burnunu acmaya doğalgazı actım bugun o tıkamıs olabılır mı