Merhabalar,
Oğluma Montessori yatak almayı düşünüyoruz ama boyutundan emin olamadık 100×200 mü olsa 90×190 mı olsa diye. Arada yanında biz de yatarız diye geniş daha mantıklı geliyor ama standart ölçü olmayınca nevresim vb bulmak zor olur mu bilemedik. Siz hangi boyutlarda kullanıyorsunuz, memnun musunuz?