Gnc27 Bebeğim 4-5 gündür grip hala hapşırma ve vücudunda sıcaklık var vücut ateşi 36,5 -37 çıkıyor genelde .Bugünlerde de rotavirüs 2.doz zamanı geldi ..Böyle bi durumda aşı yapılabilir mi ? Bilgisi olan var mı
Mcnkarsel Gnc27 biz yaptırdık. Doktorumuzdan onay aldık öyle yaptırdık. 2.dozuydu bizim. Öksürük, burun akıntısı ve göğüste hırıltı vardı yaptırgımızda. Cok sükür sıkıntı vermedi aşı.
Yasemin38 Gnc27 hastayken hiçbir aşıyı yaptırmıyor genellikle doktorlar ama doktorla görüşüp ona göre karar versen daha iyi olur canım
Yasemin38 Gnc27 valla bizim doktorumuz öyle söylemişti canım sağlık ocaklarında bile hastalık durumu olduğunda aşının tarihini değiştiriyorlar. Ama herkesin bakış açısı nasıldır bilemem. Ama ben 3 çocuğumdada hasta gibi durumlarında hiç aşı yaptırmadım doktor kararıyla