Ygzpri Anneler 4 ay 19 günlük bebeğim var 3-4 gündür uyuturken kendini ok gibi yapiyor inliyor uyumak istemiyor gibi direniyor sonra uyuyor bu gece 10 defa kalkmıştır memeden inmek istemedi 4. Ay arağı böyle bir şey mi uykuya direniyor sizler neler yaşadınız ne zaman geçti atak
_annee_ Ygzpri bizde 4. Ay atağındayız. Gerçekten çok zor. Bizde gece kaç defa kalkıyoruz. Beslenme reddi,uyku reddi,mutsuzluk,huysuzluk. Ne edersem edeyim mutlu edemiyorum.
AlparslanBeyinAnnesii Benim oğlumda 3 ay 20 günlük Ayakta sallayarak uyuyor normalde 1 haftadır kucaktan inmiyor Ayakta uyumuyor çıldırırcasına ağlıyor Battaniyede falan uyutuyoruz Sanırım siz de o dönemdesiniz
Ygzpri AlparslanBeyinAnnesii allah yardımcımız olsun inşallah bu ataktan sonra daha güzel olacak herşey
Ygzpri _annee_ oğlum soguk algınlığı geçiriyor şuan birde hepsi birbirine karıştı iyice zor oluyor 🤦🏻♀️
AlparslanBeyinAnnesii https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/ Burdan hesaplayabilirsiniz atak haftalarını Ama 40 haftalık olarak doğum tarihi girmek gerekiyor
Ygzpri AlparslanBeyinAnnesii kırka tamamladım doğumu bitmesine 1 hafta var diyor çogu gitmiş azı kalmış teşekkür ederim