Ogzm ayni sureclerden gectim agir bir depresyon gecirdim bebegim premature dogdu icini ferah tut merak etme geciyor hepsi, ben de emziremedigim süt veremedigim icin cok üzülüyorum ama yapacak bisey yok onemli olan sagligimiz kendimiz saglikli olacagizki bebegimize bakalim…. Kendini üzme doktorun dediklerini yap tedaviyi yarim birakma