Doruk20222 Merhabalar göğüs uçlarım doğumdan beri yara 2.buçuk ay oldu yeni iyileşiyor süt geldiğinde özellikle eğilirken her yer süt oluyor emzirirken diğerinden süt akıyor bebeğimin üstü başı etraf hep süt oluyor bunun bir çaresi var mı kızlar
guzelbebegimmmm Doruk20222 benim de öyleydi yataklara falan çok geçiyordu. Bi de onun kokusunu bilen bilir😂 bebeğim emerken çok tazyikli olduğu için hava yutuyordu sürekli. Zamanla azaldı azaldı. Şimdi 7 aylığız kızım hiç emmiyor. Meme reddi yaşadık maalesef
Minikkus14 Doruk20222 emzirirken diğer göğsümden akmasın diye elimle bastırıyordum duruyordu en azından emzirirken böyle çözüm bulmuştum
[silindi] Doruk20222 Bir göğsü emzirirken diğerine mochi göğüs pompası takıp akan sütü toplayabilirsiniz.
Esmanur58 Çaresi yok aynısı bende de oluyordu hatta daha fazlası oluyordu göğüs pedi bile işe yaramıyordu bez koyuyordum üstüm hep ıslanıyordu baya şuan 4 buçk aylığız azaldı eskisine göre gene akıyor ama eskiye göre az geçer yani merak etme
AlparslanBeyinAnnesii Birini emzirirken digerini ovalayın ara ara Akmasini önlüyor Bebişin sütü boşa akmasın
Mihriiii Aynen emzirirken diğer göğsünüzün ucunu bastırın. Normaldede sızladığı anda göğsünüzün ucunu bi müddet bastırın akmayacaktır.
AlparslanBeyinAnnesii guzelbebegimmmm Göğüs ucuna batırıp ovalayınca akmıyor Belki tam tersi yaptıysanız
guzelbebegimmmm AlparslanBeyinAnnesii belki de 🤷♀️ Keşke şuan aksaa seller gibi 😞 kızım emmediği için gitti hep