Ben ne denediysem hiç bişy fayda etmedi benim doktorum artık içtenlik çatlamış dedi 2 tane merhem yazdı 1 tane de toz ilaç verdi akşamları sütüne yarım çay kaşığı katıyorum sabah hemen yapıyor sizde bir cerrah doktora gösterin ben o kadar doktorlara götürdüm hiç bir ilaç işe yaramadı bu cerrah doktorun verdiği ilaç işe yaradı Allah etmesin böyle çok zorlarsa basur olur benm kızım olmak üzereydi
Zeytinyağı kayısı vs hiç bişy yaramıyordu