Dün bütün gün ağladı evde normalde kucakta susardı dün dışarda uyuttum gezdire gezdire ateşi yok bir yeri ağrısa dışardada ağlardı napıcam bilmiyorum 4. Ay aşısı olduk atak haftası felan bebeğgm o kadar çok dönerdiki şimdi 5 kez bile dönmemiştir kendi kendine napıcam bilmiyorum