Yardim kakasını yaparken ağlıyor.Yalnız emmek istiyor.
Aytac567 normal canım 8 Ay en uzun atak dönemi geçecek ama sabır lazım
Aytac567 kabız ise salatalık yiyin sizden ona geçer. İshal yapıyormuş bebişleri
Elika00 ya ilk cocugum o yuzden bilgim yok tewekkur ederim kuzum