Merhaba anneler oğlum 2ay 17 günlük oldu kakasını üç günde bir yapmaya başladı 10 güne kadar normal dedikleri için bişey yapmadım ıkınıp ağlayınca zeytinyağı verdim bu sabah yağa rağmen yapmadı akşam 22.30 dan sabah 05.00 a kadar da bir bez değişimi oldu çişide azaldı sebebi ne olabilir yaşayan oldu mu bide emmede azalma var tek memeyi emip hemen uykuya geçiyor doktora gitmeli miyim ?!