Nurrab Gaz sancısı olan bebeklerin çiğ kuruyemişlerin alerji yaptığı söylenir doğru mu ?Ben sütüm yağlı olsun diye badem ceviz kuru üzüm kuru kayısı tüketmeği seviyorum yani bir zararı olurmu yoksa kavurup öyle mi yemeliyim ?Tecrubeli anneler sütü nasıl artırıp doyurucu kaliteli olması için ne yapıyorsunuz ?
Guldn Nurrab benim bebeğim kolikti ilk 3 ay her şeye dikkat ettim ama yine de gazlıydı .meme +mama şeklinde gittik sütüm vardı ama doyurmuyordu . Şu an 8,5 aylık şükür geçtik o günleri hala emziriyorum . Bol bol su için derim bir de maden suyunu işe yaradığını söyleyebilirim
Arasmom48 Canım merhaba lar kuru kaysı hem hoşaf yapıp tüketiyorum hemde kuru olarak çayın yanında tüketiyorm örneğin kuru dut o kadar güzel süt kalitesi artıyor ki kuru kaysı, dut, özellikle bu ikisi çok önemli