bilge-derya Kızlarrrr bebeğim 2 aylık doğduğundan beri boğazına süt kaçıyor tıkanıyor sırtına vuruyorum geçiyor ve bidaha emmek istemiyor 10 saniyelik emdiği sütle duruyor 😔 hiç verimli geçmiyor emzirme saatlerimiz napicam böyle bilmiyorum emmeyince çok üzülüyorum karnı da aç biliyorum öyle uyuyor 😔😔😔😔
benayse Sütünüz tazyiklidir. O da bebekte meme reddi yapıyor. Emzirme danışmanım bana, sırt üstü oturup, biraz aşağı kaymalısınız, parmaklarımı makas yaparak emzirmemi söyledi. Eğer ileri boyuttaysa emzirme danışmanından destek alın.
benayse Eğer süt arttırıcı takviyeler kullanıyorsanız bırakın, sağımdan, sıcak suyla ovmaktan ve masajdan uzak durun.