Bebeğim sürekli uyurken elini yüzüne götürüp bastırarak ovusturuyor gece de bu şekilde 7 8 kere uyaniyir her seferinde tekrar uykuya dalmasi için çabalıyorum 4 buçuk aylık. Bu durumu yasayan ya da önerisi olan var mı çıldırıcam artık uyurken ellerini tutmaktan ben uyuyamıyorum.