Kızlar oğlum 9 aylık gece ağladığınds uykulu alıp emziriyorum bazen yatağına koyunca ağlıyor o yüzden kucagmda uyuyor bu gece de öyle uyumuşuz birden pat diye ses geldi uyandık oğlum düştü kucağımdn uykusunda süpürgelik kısma yan tarafı geldi arka kafası değil ben çok kötüyüm eşim bana çok kızdı beni suçluyor söyledikleri asla unitmicam
Daha önce 7 aylıkken onun hatası yüzünden düşmüştü yataktan ama ben onu suclamadm bana yaptığının zerresini konuşmadım
Oturuyorum 3 saat beklicem o zaman hastane gitmiştik 3 saat gözetim tutmuslardi