Bende 3 aylık bebeğim var eşim işinden dolayı 3 günde bir eve geliyor bende bazen 3 saat 4 saat uykuya dalıyorum sürekli halde olmadığı sürece bişey olmuyor çünkü kan şekerleri düşme ihtimali oluyor tek bakınca benimde pilim bitiyor genelde korkma ama Bi kereden olmuyor bende yaşıyorum