1 haftadır sma optıpro mama kullanıyoruz. Sanırım optıpro ve comfort varmış ve optıpro daha gaz yapıyormuş. İlk 4 gün gayet güzel çıkarıyordu gazını, ama 3 gündür mahvoluyoruz. Oğlum 5 ay 1 haftalık doğduğundan beri bir defa gaz sancısı çektiğini görmedim. Şimdi ne o rahat uyuyabiliyor ne ben. Gerçekten aldığıma alacağıma pişman oldum. Yarın kilo kontrolümüz var, 1 haftada olsa inşallah işe yaratmıştırda oğlumun çektiğine değer. Bebelac golda geçmeyi düşünüyorum, o nasıl acaba?