Kbr_ay00 kaç aylık, bende 3 ay emzirdim sonra bebeğim kendisi istemedi de bıraktı, ben hiç uğraşmadım bıraksın diye. Çünkü nasıl emdiğinin bi önemi yok, emsin de nasıl emerse emsin. Bence buna odaklan. Bırak zamanı gelince istemediğinde kendisi bırakır