Hiç giyilmedi kıyfetler sadece alınınca bir sefer yıkandı dolaba koyuldu almak isteyenlere zıbınlıntakınlar tanesi 50′şer TL diğer kışlık ikili takım 65 TL kargo parasıda size aittir. Eğer toplu bir bebeğiniz varsa kışlık takım 18-24ayada olur bence büyük giydirmeyi sevenler .alt triko 3-4sefer giyildi ancak leke vs yok 35tl