Ya kızlar 1 yaş 4 aylık kızım var nefes hiramm onu çok seviyorum ayrı uyuyamıyorum alıştım böyle ciğerlerime sokmak istiyorum uyurken kollarıma alayım böyle içime sokayım istiyorum yetmiyor ne sarılma hissi ne başka Birşey. İkizlerim var birde defne ve derin 2 ay 15 günlükler onları da seviyorum ama sanki nefes gibi değiller yani küçükler ondan mı bilmiyorum aslında nefes küçükken de hep ona sarılıp uyurdum yanımda uyuturdum belki yanlış ama işte böyle üzülüyorum bu sefer diğerlerini niye böyle benimseyemedim diye. Birde nefesim dhaa küçük ikizler yüzünden ihmal oluyor diye de çok üzülüyorum. Gece gece anneliği i sorgulamak nerden çıktı bilmiyorum ama içim içimi yiyor