wakawaka ben 2.5 yıldır günlerim kabus. Yaşıyorum ama birde bana sor. Yeni doğum yaptım bebeğim 40 günlük, hamileliğim lohusalığımda da hiç dinmedi ağrılar. 3 kilo bebeği almakta zorlandım elime doğunca. Hala bazen tutuluyor zorla alıyorum emzirmeye. Ve ailede kimsede yok bende çıktı. Ankarada ceyhun nuriye başlamıştım doğum yapınca kaldı biraz olsun iyi gelmişti ağrı tedavisi yapıyor. Allah yardımcın olsun düşman başına vermesin dediğim bi hastalık çok zor çok. Ne çektiğimi bir ben bir Allah bilir..