Bebeğim 21 günlük doğduğu günden bu yana hem mama hem anne sütü ile besliyorum lansinoh marka biberon kullanıyoruz beni de tutuyor meme reddi yaşamadık, yani günde sadece 2 ya da çok zorlaniyrosak yemek yemeye vaktim olmuyorsa süt azaldiginda memelere ozaman 3 defa biberon kullanmış oluyoruz günde, lansinoh meme ucu damakta sekil aldığı için meme reddi yaşamadık biz