11aylık Bebeğim 2 gecedir yarım saat arayla ağlayarak uyanıyor. Zaten elleri hep ağzında dişler geliyor. Osanit diye bitkisel diş topları varmış. Kullanan, fayda gören oldu mu? Tetagil denemiştim daha önce, pek bi etkisini görmemiştim. Ama azı dişleri epey farklı çıkıyor :)