Bugün çok ağlayınca medipole götürdük gaz sancısı diye damla verdi bebek yolda bile ağladı . Arabayı durdurup mahalle ortasında sakinleştirmeye çaliştık . Daha 28 günlük bebeğim . Nerde hata yapıyorum da böyle oluyor ağlama krizi tutunca napmam lazım ? Nasıl geçtiririz? Çoğu emzirmeden sonra hıçkırık tutuyor bebek uyumuyor ? Ayyy bi yardımcı olun napcsgımı şasirdım