Yagiz2212 Merhaba anneler temmuzda doğum yaptım Eylül’de spiral taktırdım Ekim’de adet olmam gerekirken olmadım 7 gün geçti yani spiral den sonra ilk adetim gecikti yaşayan var mı çok korkuyorum gebelikten
Miracinannesi52 Yagiz2212 bende haziranda doğum yaptım temmuzda spiral taktırdım ama hala olmadım emziriyorum ondandır diye düşünüyorum
Mamimomm Yagiz2212 bende sprial taktrdm ilk 2 ay normal adet oldum sonra duzeni bzldu 2 haftada bir olmaya bsldm normalde 5 gun oluyodum 3 gun oldu 10 gun oldu cok karmaşk bir durum olustu ama doktor yavas yavas duzene girer dedi bana
gurbet_gelini12 Mamimomm kız bızde nıye gecıkme yapmıyor😂😂🤦♀️Benim rahat 10/15 gün sürüyor yaa olmayanlara çok özeniyorum ☹️☹️
Mamimomm gurbet_gelini12 valla ben hamilelikten once falan 40gunde bjr oluyodum cok büyük rahatlikmş resmen ne bu byle her hafta adet olmak ne zor bsey hic bitmeyen bir dongudeyim cikamiyorum