Bebeğim 4,5 aylık göğsüm doğduğundan beri sürekli tahriş oluyor sürekli yara oluyor geçiyor 1-2 hafta sonra yine başlıyor. İnanın inleyerek emzirdiğim zamanlar oluyor neden böyle emzirmeyi mi beceremiyorum canımın acısından canıma tak dedi artık. Lansinoh kremi mi dersin, zeytinyağı kantaron yağı hepsini ara ara kullanıyorum yok fayda yok en son sağlık ocağına koştum doktor krem yazdı iki tane onlar da fayda etmiyor delirecem acıdan. Doktor göğsünün bütün ucunu alması lazım ağzına yoksa sürekli yara olur diyor da iyice inceliyorum dikkat ediyorum bütün uç kısım ağzında bebeğin nasıl oluyorda böyle yara oluyor anlamadım. Şu kesin çözüm bi dene rahatlıycan diyen güzel anneler bi akıl verin🥺🥺😩